Antropologija

• Kakva je perspektiva mladih na tržištu rada u RH?

Mladić (foto: Pixabay)Udruga za promicanje kvalitetnog obrazovanja mladih s invaliditetom Zamisli, organizirala je 29. studenog 2017. godine panel diskusiju Perspektiva mladih na tržištu rada u Tribinama Grada Zagreba. Moderatorica diskusije bila je Svjetlana Marijon, predsjednica Udruge Za...

Prehrana i zdravlje

Biologija

Okoliš

Change the content of this template to fit your needs.

Aktualno

Vedrana Šlipogor Objavljeno 20.11.2017 17:11:58

Znanstvenik i z nanstvenica (foto: Bioteka)Iako znanost postaje sve konkurentnija, znanstvenici su i dalje spremni podijeliti svoj rad s kolegama. To je, čini se, posebno istinito za muškarce znanstvenike koji informacije dijele s drugim pripadnicima svojega spola, a manje za znanstvenice po pitanju dijeljenja informacija s drugim ženama ili između različitih spolova.

Jelena Likić Objavljeno 23.11.2017 11:11:00

Zemlja (foto: NASA)Ne, to nije dobra vijest. Posljednjih nekoliko godina uzastopno, uslijed umjetne rasvjete koja je u prostornom i količinskom porastu, naš planet nažalost postaje svjetliji i svjetliji. Doznajte detalje!

Jelena Likić Objavljeno 23.11.2017 10:11:40

Dijete, internet (foto: Pixabay)U utorak, 21. studenog 2017. u Zagrebu su predstavljeni preliminarni rezultati prvog nacionalnog komparativnog istraživanja o sigurnosti djece na internetu - EU Kids Online (EUKO). EUKO se provodi u 33 europske zemlje s ciljem stjecanja boljeg uvida u navike djece pri korištenju interneta i suvremenih tehnologija.

Iz drugih medija Objavljeno 09.11.2017 12:11:00

sumaMladi ljudi predstavljaju ogroman potencijal za razvoj koji je na razini društva važno prepoznati i podržati omogućavanjem različitih oblika aktivnog sudjelovanja uključujući i volontiranje. Projekt „FENIKS" udruge B4 adresira pošumljavanje opožarenih područja kao područje volontiranja, budući da u RH nije dostupan aktivan program koji bi povezao skupine mladih za provedbu ovakvih aktivnosti.

Jelena Likić Objavljeno 08.11.2017 09:11:29

Foto: PMFJosip Skejo, asistent Zoologijskog zavoda Biološkog odsjeka zagrebačkog Prirodoslovno-matematičkog fakulteta opisao je 33 nove vrste skačućih žirafica s Nove Gvineje! Tko su to skačuće žirafice, doznajte u nastavku!

Prijatelji