Antropologija

Prehrana i zdravlje

Biologija

• Dianthus - božanski cvijet

Dianthus monspessulanus (foto Wikimedia Commons)Znanstvenica Ana Terlević za Biologija.com.hr piše o božanskom cvijetu iz porodice karanfila kojemu su se divili još stari Grci, a tijekom povijesti sabirali su ga i uzgajali mnogi amateri i stručnjaci. O vrsta...

Okoliš

Change the content of this template to fit your needs.

Aktualno

Barbara Milutinović Objavljeno 12.05.2020 09:05:00

Mravi (foto: Pixabay)Mravi žive u gusto naseljenim kolonijama. Ovisno o koloniji, tisuće ili milijuni mrava dijele jednu nastambu, prelaze jedni preko drugih i naizgled kaotično obavljaju svoje zadatke. Lako je zamisliti da bi se u ovakvom mravinjaku, gdje su  kontakti između jedinki učestali, uzročnici bolesti širili munjevitom brzinom.

Jelena Likić Objavljeno 14.04.2020 14:04:00

Koronavirus (foto: Pixabay)

Istraživanje o utjecaju virusa COVID-19 na život ljudi trenutno se provodi u cijelom svijetu, a cilj znanstvenika proučiti je kako pandemija utječe na ljude u raznim državama i kulturama.

Jelena Likić Objavljeno 22.04.2020 12:04:00

Dan planeta Zemlje (foto: Bioteka)Djeca polaznici Biotekinog programa edukacije povodom Dana planeta Zemlje, 22. travnja 2020. snimila su video kako bi poslala međunarodno važnu poruku - čuvajmo naš planet svaki dan, jedini je koji imamo!

Nikola Medić Objavljeno 27.02.2020 11:02:00

Plankton (foto: Wikimedia commons)Kada razgovaramo o moru, često smatramo da njime dominiraju kitovi i ribe, no ključna karika hranidbenog lanca i života na Zemlji zapravo je plankton. Desetljećima je bilo prihvaćeno znanstveno stajalište da se jednostanični mikroskopski plankton može podijeliti na fitoplankton i zooplankton, no naš Nikola Medić u članku predstavlja i manje poznate primjere iz života miksoplanktona, skupine koja se trenutačno proučava u sklopu zanimljivog međunarodnog projekta  MixITiN.

Petra Novina Objavljeno 30.01.2020 20:01:00

ESC360 (foto: Petra Novina)2020. je tek započela, a kad bih vam rekla da ovo ljeto možete provesti istražujući Natura 2000 vrste u Italiji, biste li se prijavili već danas? ESC360 Monitoring forest biodiversity in the Italian Natura2000 Network (https://www.life360esc.eu/en/) je projekt unutar volonterskog programa Europskih snaga solidarnosti i biolozima dobro znanog LIFE-a. Cilj projekta je kroz 2 godine okupiti i educirati 360 mladih volontera u 3 zaštićena područja Italije.

Prijatelji