| Korisne stranice | Donirajte | Kontakt | O nama | Naslovnica
Antropologija Biologija Okoliš Prehrana Zdravlje i medicina Intervjui Akcije

Datum objave: 17.09.2020 10:09:22

STEM (foto: Bioteka)

Počela je nova školska godina! Koliko ona god izazovna i neizvjesna bila, nadamo se da ćemo je provesti u što mirnijem i sigurnijem okruženju. Kao i proteklih 9 godina, školsku godinu 2020./21. ponovno prate naizbježne Biotekine STEM radionice koje se ove godine odvijaju uz mnogo novosti! Doznajte više!


Ako još niste upoznati s pojmom STEM-a ili se želite dodatno informirati, STEM edukacija obuhvaća učenje i povezivanje istovremeno četiri discipline (prirodne znanosti, informatika, inženjerstvo i matematika) dok se radi na rješenju jednog zadatka.

Dakle, STEM nije samo robotika ili programiranje, već djeca trebaju koristiti znanja iz više područja kako bi riješila neki izazov. S gotovo desetogodišnjim iskustvom na području STEM edukacije o STEM radionicama pisali smo u ovom članku.

Na Biotekinim STEM radionicama djeca samostalno izvode pokuse pri čemu ih potičemo i razvijamo njihova razmišljanja izvan okvira klasičnog načina obrazovanja. Općenito nam je jako važno razgovarati s djecom i poslušati njihova iskustva i priče, ali ih i potaknuti da uče kako kritički i analitički misliti, da razumiju procese (a ne štrebaju činjenice) i iskuse da strpljivim radom (koji ponekad stvarno nije lagan) mogu doći do uspješnih rezultata.

STEM (foto: Bioteka)

Obožavamo pitanja koja počinju sa „zašto" i „kako", a dječje ideje da se nešto napravi drugačije, uvijek su dobrodošle! Veselimo se s njima kad jedva čekaju otkriti rezultate, a gotovo je pravilo da žele ostati duže na radionicama jer imaju ideju što bi još mogli napraviti.

STEM radionice odvijaju se na mjesečnoj razini, a na radionice djeca mogu ići jedan ili više mjeseci ili pak tijekom cijele školske godine, ovisno o željama vašeg djeteta.

Djeca kroz STEM radionice

- razvijaju vještine rješavanja složenih zadataka i izazove

- vježbaju strpljivost i preciznost pri radu, kritičko promišljanje i zaključivanje te će s vremenom razvijati proaktivan stav pri traženju rješenja

- vježbaju razmišljanje izvan okvira i razvijaju maštovitost

- upoznaju se sa znanstvenim radom (od pretpostavke do zaključka) koji je važan za sve poslove na području prirodnih ili društvenih znanosti

- razmišljaju i povezuju znanja kroz zabavne pokuse i radionice

- ne štrebaju činjenice, nego razumiju procese ili sustave

- slobodno izražavaju svoja mišljenja ili ideje

- timski rade s vršnjacima

Na STEM radionicama djeca će:

- napraviti više od 30 samostalno provedenih pokusa iz područja biologije (botanika, zoologija, antropologija, ekologija), kemije, zaštite okoliša, geologije i paleontologije, inženjerstva te će se upoznati s  robotikom, osnovama programiranja, održivog razvoja, gospodarenja otpadom itd.

- rukovati s različitim i raznolikim laboratorijskim priborom (epruvete, kapaljke, menzure, kemikalije, tarionici, Petrijeve posude, vage) mikroskopima, didaktičkim igrama, materijalima za uzorkovanje, mrežicama, terarijima, slikovnim rječnicima, LEGO edukativnim materijalima, različitim repromaterijalima, tabletima, računalima itd.

- naučiti izražavati svoje mišljenje, ideje te raditi u timu

- pronaći nove prijatelje :)

 

VIŠE INFORMACIJA I UPISI

 

Izvor: STEM.Bioteka.hr

Stranica prilagodena ispisu Pošalji članak prijatelju
comments powered by Disqus

Poveznice

Kalendar događanja

Pročitajte i...

Rad s laboratorijskim životinjama se neće moći tako skoro zamijeniti nekom drugom metodom
intervju s dr. sc. Sofiom Anom Blažević

Vrijednost herbarijskih zbirki je neprocjenjiva
intervju s doc. dr. sc. Sandrom Bogdanovićem

Tvrdnje o učinkovitosti cjepiva vrlo su pretjerane!
intervju s dr. sc. Lucijom Tomljenović

Obrazovanje za okoliš uključit ćemo u program građanskog odgoja
intervju s dr. sc. Mirelom Holy

Senzacionalistički članci šire neopravdane strahove među ljudima
intervju s prof. dr. sc. Franjom Plavšićem

Može li znanje ponovno postati „in“?
intervju s Biserkom Volić, prof.biologije

Biologiji ne bi pomogla ni tri kamiona “Viagre”
intervju s doc. dr. sc. Zoranom Tadićem

S učenjem čitanja dobro je započeti i prije školske dobi
intervju s mag. psych. Igorom Mikloušićem

Znanost je u Hrvatskoj zadnja rupa na svirali
intervju s doc. dr. sc. Igorom Bajšanskim

Dok se na Zapadu objeručke prihvaćaju, Hrvatska obrazovanim ljudima nudi prekvalifikaciju u pastire i konobare
intervju s Jadrankom Šepić, dipl. ing.

Entuzijazam pravog istraživača ne može se dotući
intervju sa Snježanom Ramić, dipl.ing.biol.

Više može napraviti onaj koji ne zna a hoće, nego onaj koji zna a neće
intervju s Vladom Prskalom, prof. fizike

Lošinjski rezervat za dupine - od našeg najvećeg uspjeha do najvećeg razočaranja
intervju s Draškom Holcerom, dipl.ing. biologije-ekologije

Vrlo je upitno koliko Hrvatska može doprinijeti globalnom znanju
intervju Marko Košiček dipl. ing.

Reciklirano imanje moja je ljubav i moja baterija -
intervju s dr. sc. Draženom Šimlešom

Hrvatska je pravi mali raj za paleontologe -
intervju s prof. dr. sc. Jasenkom Sremac

Tko zapravo odgaja našu djecu i mlade? -
intervju s dr. sc. Dejanom Bouillet

Niti jedna od velikih zvijeri nije opasna za čovjeka -
intervju s Magdom Sindičić, dr.vet.med.

"Siguran sam da nikada nećemo izumiti jedinstven lijek za sve tumore" -
intervju s prof. dr. sc. Ivanom Đikićem

Tražilica

Kolumne

Portal podupire

Oglašavanje

Prijava

Korisničko ime:

Lozinka:

Zapamti me



Registriraj se!

Izgubili ste lozinku?