Biologija.com.hr
Obiljezavanje Tjedna ADHD u Hrvatskoj 2017.

Mnoge nacionalne i regionalne organizacije u Europi tijekom rujna i listopada organiziraju aktivnosti kako bi podigle svjesnost o ADHD-u. Kao i svake godine, Udruga Buđenje organizira Tjedan ADHD-a koji će ove godine trajati od 16.10. do 22.10.2017. Predavanja izvan Tjedna ADHD-a održava se zbog velikog interesa.

Diljem Hrvatske održavat će se razna predavanja s gostima predavačima o danas najčešćem poremećaju kod školske djece koji je također prisutan i kod odraslih - ADHD.

ADHD (deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj) je danas načešći mentalni poremećaj kod djece a prisutan je i kod odraslih. Zastupljen je kod 3-8 % školske djece. Glavni simptomi su nepažnja, hiperaktivnost i impulzivnost. Djeca s ADHD-om često budu prepoznata kao „zločesta", „neodgojena" i „lijena", a zapravo pravim pristupom vidimo da su izrazito znatiželjna, maštovita i puna energije.

Pozivamo Vas na predavanja u Osijeku, Đakovu, Zagrebu, Puli, Rijeci, Splitu! Ulaz je slobodan, a pozvani su svi koje veže ta tema: roditelji, djelatnici odgojno obrazovnih i zdravstvenih ustanova, svi koji se osjećaju različitima i koji još nisu otkrili svoju različitost.

Lista predavanja po gradovima:


OSIJEK, 16.10.2017. u 18 sati, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Marko Ferek, predsjednik udruge Buđenje
Predavanje "ADHD izvan okvira"

ĐAKOVO, 17.10.2017. u 18 sati, Gradska knjižnica Đakovo
Marko Ferek, predsjednik udruge Buđenje

Predavanje "ADHD izvan okvira"

ZAGREB, 18.10.2017. u 18 sati, KDB, Klaićeva 16
Marko Ferek, predsjednik udruge Buđenje

Predavanje "ADHD izvan okvira"

PULA, 19.10.2017. u 18 sati, Gradska knjižnica i čitaonica Pula

Marko Ferek, predsjednik udruge Buđenje
Predavanje "ADHD izvan okvira"

RIJEKA, 20.10.2017. u 18 sati, Gradska vijećnica, Korzo 16
Marko Ferek i gosti predavači

SPLIT, 23.10.2017. u 18 sati, Klub Mladih Split, Ruđera Boškovića 20
Marko Ferek, predsjednik udruge Buđenje
Predavanje "ADHD izvan okvira"

Predavanje "ADHD izvan okvira" - ADHD je danas najčešći mentalni poremećaj kod školske djece čija ponašanja vidno izlaze iz uobičajenih okvira. Pitanje koje se sve češće postavlja je trebamo djecu prilagođavati sustavu ili ipak obrazovni sustav prilagoditi potrebama djece?

Ulaz na predavanja je besplatan!